Cor Hospes presents

Content
Marketing & StoryTellinG

“Wil jij weten hoe jij op een efficiënte manier contentmarketing en storytelling kunt inzetten voor je bedrijf? Waarom zou je dat willen en hoe kun je die verhalen verzilveren? Je leert het in mijn Expertclass. Nog fijner, je krijgt tientallen tips en tools -die ik zelf ook voor mijn klanten gebruik- waarmee ook jij direct aan de slag kunt. Om te bouwen aan merkvertrouwen en een relatie met je publiek. Welkom bij mijn Expertclass.”

De expert

Cor Hospes

Biografie

Cor Hospes is de Nederlandse expert op het gebied van contentmarketing en storytelling. Hij is oprichter en strateeg van het contentmarketingbureau Merkjournalisten. Hij schreef bestsellers over contentmarketing, sociale media, merkactivatie en storytelling, geeft trainingen en spreekt op (inter)nationale podia over hoe je met verhalen kunt bouwen aan een loyale fanbase.

 ‘Cor Hospes is one of the leading content marketers in the Netherlands’
(Joe Pulizzi, auteur, oprichter van het Content Marketing Instituuten wereldwijd gezien als de godfather
van content marketing)

In deze Expertclass neemt Cor Hospes je mee in de wereld van de creatie van opmerkelijke verhalen. Hoe kun je storytelling als bedrijf efficiënt inzetten? Waarom zou je dat willen en wat leveren die verhalen je dan op? Cor Hospes vertelt over zijn unieke aanpak. Als expert geeft hij een kijkje in de keuken hoe jouw bedrijf en organisatie efficiënter wordt op het gebied van storytelling en contentmarketing. 

Cor Hospes leert je alles over content marketing & storytelling

De cursus bestaat uit 10 afleveringen inclusief een handig werkboek met voorbeelden en vragen.
Ter introductie ontvangen de eerste 20 cursisten de mogelijkheid om middels een 1-op-1 videocall vragen te stellen aan Cor Hospes.

Momenteel zijn er nog 8 videocalls in te plannen. 

 

WAT KOST EEN LICENTIE

Individuele licentie (voor ZZP-er en kleinbedrijf) € 499,- 
Company licentie (voor middel- en grootbedrijf) € 1.499,-

(genoemde bedragen zijn excl. btw)

 

Aflevering 1

Wat is contentmarketing? De Basis

Het verschil tussen nontent en content. Wat zijn goede verhalen?

Aflevering 2

De geschiedenis van contentmarketing.

Oude wijn in nieuwe zakken. Waarom staat contentmarketing weer op de agenda?

Aflevering 3

Hoe onderscheidend zijn je verhalen?

Maak geen zwarte of blauwe auto, maar een gele. En doe de pastaproof.
  • De Pastaproof
  • B2B bestaat niet

Aflevering 4

Verhalen vertellen

Over de criteria, wetenschap en impact van verhalen.
  • Verandering
  • Emotie
  • De wetenschap (amygdala)
  • Structuur

Aflevering 5

De narrative arc

Hoe jij het geheim van Hollywood kunt verwerken in jouw verhalen.
  • Hoofdpersoon
  • De wens & de boef
  • Conflict = drama
  • Mentor & overwinning

Aflevering 6

Zonder liefde geen verhalen

Als je wilt dat je publiek van je verhalen gaat houden, moet je eerst zelf van je publiek en je verhalen houden.

Aflevering 7

Zo creëer je een cultuur voor contentmarketing.

Van senior commitment en een onafhankelijke redactie tot het kweken van interne ambassadeurs. In acht stappen naar een cultuur voor contentmarketing.
  • Senior commitment
  • Wie ben je als merk?
  • Knaken
  • Zorg voor een redactie
  • Definieer begrippen
  • Deel successen
  • Help collega’s
  • Kweek ambassadeurs

Aflevering 8

Het nut en de noodzaak van een contentplatform.

5 redenen waarom ook jij een contentplatform moet beginnen.

Aflevering 9

Wat is een contentplatform.

Bouw je eigen contentplatform. Een centrale plek voor al je verhalen. Een digitaal clubhuis voor je fans.
  • Een centrale plek voor je verhalen
  • Zorg voor je eigen smoel
  • Een centraal thema
  • Zorg voor meerwaarde
  • Resumé

Aflevering 10

Stappenplan contentplatform

De eerste drie stappen. Publiek eerst. Weet wie je bent en claim een onderwerp.
  • Wie is je publiek
  • Wat is je DNA? Op zoek naar je STE
  • Redactionele pijlers
  • Kies rubrieken
  • Publiek uitbouwen
  • Platform verzilveren
  • Tot slot….